Outbound bellen: zelf doen of uitbesteden?
Contact met je klanten, zakenpartners en andere partners buiten je eigen organisatie is van essentieel belang om succes te hebben als ondernemer. Dit outbound contact doe je op verschillende manieren, maar via de telefoon is nog steeds de meeste effectieve en persoonlijke manier. Outbound bellen helpt met het opbouwen en behouden van je klantenkring en daarmee kun je je doelen bereiken om verder te komen. Het is daarom belangrijk dat je de juiste mensen hebt zitten op de afdeling om deze telefoongesprekken te kunnen voeren. Maar wist je dat je dit ook kan uitbesteden aan een extern bureau? DBF is zo’n extern bureau dat de outbound voor je over kan nemen. Maar wanneer is het een goed idee om outbound bellen uit te besteden?
De voordelen van outbound uitbesteden
Bellen naar klanten en partners kan een hele dagtaak zijn. Als grote ondernemer heb je een groot bestand met veel contacten die onderhouden moeten worden. Je kan hiervoor aparte werknemers in dienst nemen, maar je kan ook van de diensten van DBF gebruik maken. In vergelijking zijn de kosten die je aan DBF besteed lager dan het salaris dat je een nieuwe werknemer moet geven. Daarnaast hoef je bij een extern bureau niet te investeren in trainingen. Bij DBF zijn alleen ervaren telefonisten aan het werk die je outbound bellen op een professionele manier die past bij je bedrijf. Geen opgelezen script, geen houterige spraak, maar een natuurlijke en vlotte babbel zodat je contacten zich gewaardeerd voelen. Het enige waar je voor hoeft te zorgen is dat je parate informatie te bieden hebt. De mogelijkheden van je outbound bellen uitbesteden aan DBF zijn eindeloos. Wil je weten wat de specifieke voordelen zijn voor jouw bedrijf? Vul dan het contactformulier in op de website van DBF. Hiermee kun je meer informatie krijgen over de mogelijkheden om je outbound uit te besteden en kun je een kijkje nemen in het Klant Contact Centrum. Ben je daarna overtuigd, dan kun je meteen van de diensten van DBF gebruik maken.